بدون تردید در خرید آنلاین پوشاک ، توجه به جدول سایزبندی و مطابقت قواره اندامتان با اندازه های جدول سایزبندی ، مهمترین قسمت این شیوه خرید است . برای انتخاب اندازه و سایز صحیح و خرید بدون اشتباه از راهنمایی زیر استفاده کنید:

استفاده از جدول راهنمای سایز هر محصول
 
در پایین صفحه هر محصول پوشاک یک جدول و راهنمای سایز وجود دارد.تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی از لباس های خود را روی سطح صاف پهن کرده و طبق تصویر ارائه شده در راهنمای سایز اندازه خودتان را بدست آورید. سپس اندازه های بدست آمده را با جدول سایز ارائه شده مقایسه کنید و سایز مناسب خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر اندازه عرض سینه تی شرت شما ۵۳ سانتی متر بود سایزی را انتخاب کنید که عرض سینه آن نزدیک به ۵۳ سانتی متر بوده و کوچکتر از آن نباشد.
 
نکته ۱: مهم ترین اندازه برای انتخاب سایز لباس‌هایی از قبیل پیراهن و تی شرت ، اندازه عرض سینه (همان عرض زیر بغل چپ تا راست) است . سایر اندازه‌ها از قبیل طول آستین یا طول لباس در انتخاب سایز لباس چندان تاثیر گذار نبوده و صرفا به سلیقه شما در نوع لباس پوشیدن مربوط می باشد.
 
نکته ۲: برای خرید هر نوع لباسی ، همان نوع لباس خود را اندازه گیری کنید. به عنوان مثال برای خرید هودی ، هودی خود را اندازه گیری کنید و برای خرید تی شرت ، تی شرت خود را اندازه گیری کرده و با جدول همان مدل پوشاک در سایت مقایسه کنید.
 
نکته ۳: به طور معمول قواره لباس‌ها کمی با یکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل ممکن است لباسی با علامت سایز لارج مناسب شما باشد و یک لباس دیگر با علامت سایز ایکس لارج . به همین دلیل سایز لباس را با توجه به اتیکت سایز دوخته شده لباس قبلیتان انتخاب نکنید و فقط اندازه های سانتیمتری لباستان را با اندازه های جدول سایز همان مدل محصول مقایسه کنید.
 
در پایان یادآور می شویم چون پوشاک  چاپی تولید ما به انتخاب مشتری از میان تنوع طرح بالا اختصاصا چاپ می شود در نتیجه امکان مرجوعی محصول وجود ندارد. خواهشمندیم با توجه به توضیحات داده شده محصول با سایزبندی مناسب خود را انتخاب فرمایید.