قوانین و شرایط استفاده

انتخاب گزینه پذیرش قوانین در صفحه تسویه حساب به معنای قبول همه قوانین وبسایت است که در زیر این متن شرح آن آمده است:

  • وبسایت کارنیلا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. اگر طرح ارسالی مشتری جهت انجام امور چاپ مغایر با این قوانین باشد طبعا پذیرفته نخواهد شد و اگر طرحی بدون آگاهی از غیر قانونی بودن محتوای آن  توسط کارمندان پذیرش و توسط متصدی چاپ شود کلیه جریمه های نقدی و کیفری به عهده شخص مشتری سفارش دهنده است و مجموعه کارنیلا در اینباره از خود اعلام سلب مسئولیت می نماید.
  • تمامی سفارش های ثبت شده در سایت کارنیلا به صورت اختصاصی و بر اساس انتخاب نهایی مشتری چاپ و آماده می شود و پس از پرداخت امکان حذف یا تغییر فاکتور وجود ندارد . بنابراین لطفا پیش از ثبت فاکتور و پرداخت نهایی جزییات سفارش خود را بازبینی نمایید.
  • محصولات نمایش داده شده در سایت از پیش موجود نیست و بنابراین در یک بازه زمانی ۵ تا ۷ روزه تولید و ارسال می شود . ( به جز روزهای تعطیل رسمی و جمعه ). مراحل فرآیند آماده سازی تا ارسال سفارش از طریق پیامک و پنل کاربری به اطلاع شما خواهد رسید.
  • در صورت بروز خطا نسبت به درج قیمت کالای موجود در سایت کارنیلا لغو سفارش مشتری برای وبسایت کارنیلا محفوظ است و مبالغ دریافتی در کوتاهترین زمان به حساب اعلام شده مشتری واریز و بازگردانده می شودو مشتری با تایید قوانین کارنیلا می پذیرد که از این امر آگاه بوده و در این مورد ادعایی ندارد.
  • با توجه به شرایط و قیمت های روز مواد خام مصرفی صرف اضافه نمودن محصول به لیست علاقمندی به معنای رزرو کالا نمی باشد و تا پیش از ثبت و پرداخت نهایی امکان بروز تغییر در قیمت های وبسایت وجود دارد. 
  • رنگ تصاویر و طرح ها در صفحه نمایش مانیتور یا موبایل با فرمت RGB یعنی نورهای رنگی و در چاپ با فرمت CMYK یعنی جوهرهای رنگی است که بر روی سطوح چاپ می شود در نتیجه به طور طبیعی طیف رنگ تصاویر در نمایشگرها درخشان تر نسبت به چاپ است و میانبگن ۱۵ تا ۲۰ درصد اختلاف رنگی میان این دو وجود دارد. همچنین تنظیمات رنگ هر نمایشگر با نمایشگر دیگر هم می تواند متفاوت باشد. این یک پدیده طبیعی است و به عنوان یک مشکل چاپی محسوب نمی شود. با این حال تمام تلاش ما بر بهترین و خوشرنگ ترین خروجی چاپی است. 
  • بر طبق قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان اگر طرحی به اشتباه در وبسایت کارنیلا از صاحب اثری درج شده باشد با خواست و اثبات مالک یا صاحب اثر هنری آن طرح از سایت حذف خواهد شد. 

قوانین و شرایط مرجوعی کالا

  • با توجه به اختصاصی بودن چاپ طرح ها برای سفارش دهنده مرجوعی سلیقه ای به هیچ عنوان انجام نمی پذیرد
  • مرجوع فقط برای کالاهایی که دارای ایراد و نقص باشند پذیرفته می شود. ما در کارنیلا بیشترین وسواس و دقت را در جهت ارائه بی نقص ترین محصول با بسته بندی ایمن انجام می دهیم اما بعضا وقوع آسیب فیزیکی در پروسه حمل و نقل توسط پست یا پیک اجتناب ناپذیر است.
  • اگر کالایی که دریافت کرده اید دارای نقض و آسیب خوردگی مانند : زدگی . شکستگی و… باشد لطفا جهت بررسی ۳ عکس دقیق از زوایا مختلف کالا را به همراه توضیحات آن برای ما تیکت بزنید یا جهت راهنمایی بیشتر در ساعات کاری با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.
  • در صورت تایید ایراد محصول دریافتی . کالا را توسط پست به آدرس ما ارسال فرمایید. پس از دریافت کالای معیوب عین همان کالا دوباره برای شما ارسال می شود. همچنین با هماهنگی با شما هزینه پستی کالای مرجوعی به حساب شما واریز شده و هزینه ارسال مجدد نیز بر عهده وبسایت کارنیلا خواهد بود.
  • امکان تعویض کالای مرجوعی با کالای دیگر یا بازگشت وجه برای کالای مرجوعی وجود ندارد و فقط عین و همانند کالای معیوب با کالای بدون نقص تعویض و ارسال می شود.
  • امکان تعویض پوشاک بر اساس مغایرت سایز و اندازه ها وجود ندارد . جدول اندازه پوشاک در صفحه هر کالای پوشیدنی وجود دارد. اندازه های های درج شده را با قواره و اندازه های خود مطابقت داده تا لباس با سایز دقیق و صحیح را سفارش دهید. تولید پوشاک نیز مانند سایر محصولات ما بر اساس طرح منتخب شما و اختصاصا برای شما چاپ و تولید می شود.ی